Kokybės politika
TIKSLAI 2023 – 2024 METAMS:
- Būti patikima įmone užtikrinant klientui teikiamų paslaugų kokybę;
- Modernizuoti stotis pritaikant jas šiuolaikiniams klientų aptarnavimo poreikiams ir veiklą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams;
- Prienuose pastatyti naują techninės apžiūros atlikimo stotį.
STRATEGIJA:
- Naujinti technologinę įrangą, reikalingą TA atlikimui;
- Diegti pažangias technologijas bei technines naujoves;
- Sistemingai kelti visų lygių darbuotojų kvalifikaciją, skatinti darbuotojų iniciatyvumą, sąmoningumą;
- Užtikrinti pilną darbuotojų atsakomybę už atliekamą darbą;
- Suteikti sąlygas darbuotojams kokybiškai ir našiai dirbti, juos motyvuojant ir užtikrinant socialines garantijas bei geranorišką tarpusavio atmosferą;
- Nuolat tobulinti kokybės valdymo sistemą pagal LST EN ISO/IEC 17020 standarto reikalavimus, peržiūrėti ir vertinti Kokybės tikslus;
- Viešinti įmonės veiklos naudą visuomenei.
BENDROVĖS VADOVYBĖ ĮSIPAREIGOJA:
- Asmeniniu pavyzdžiu kolektyvui rodyti ir skleisti nuolatinį įsipareigojimą kokybei, siekti sklandaus, stabilaus ir efektyvaus darbo;
- Tenkinti darbuotojų lūkesčius ir poreikius bei kitų suinterisuotų šalių reikalavimus, gerinti įmonės įvaizdį visuomenėje;
- Užtikrinti šios politikos įgyvendinimą bei aprūpinimą ištekliais tikslams pasiekti;
- Šią politiką skelbti viešai įmonės klientams.
Direktorius Valdas Stasiukynas
2022-11-30